טיפול באמצעות גלי הלם

שלחו לנו הודעה לייעוץ ראשוני

תוכן עניינים

גלי הלם הם סוג של גלים אקוסטיים שיכולים לעבור דרך כל מדיום, אבל הם הכי יעילים במוצקים. טיפול הבחירה בפריצת דיסק הוא שימוש בגלי הלם. זה נחשב לאחד הטיפולים הבטוחים והיעילים ביותר שיש. גלי הלם הם סוג של גלי קול שניתן להשתמש בהם לטיפול במצבים רפואיים שונים. גלי הלם נוצרים על ידי שחרור אנרגיה ממקור, במקרה זה פיצוץ. גלי הלם אלה עוברים באוויר ואל הגוף. גלי הלם גורמים לרעידות באיברים, ברקמות ובעצמות שיכולות לסייע בפירוק משקעי סידן או קרישי דם. טיפול בגלי הלם משמש לעתים קרובות לטיפול באבנים בכליות, אבני מרה, מחלות לב, בעיות ריאות ומצבים אחרים כגון מרפק טניס או תסמונת התעלה הקרפלית.

גלי הלם מועברים על ידי מכשיר שפולט גלי קול לתוך הגוף

ולאחר מכן מעביר אותם דרך הרקמה. גלי הקול גורמים להשפעה על הרקמה הדומה למה שקורה כאשר מפילים חלוק אבן בבריכה וזה יוצר אדוות. המכשיר שולח פולסים של קול דרך הגוף, מה שגורם לרעידות ברקמות. תנודות אלו גורמות להיווצרות בועות זעירות על פני השטח של כל חפצים מוצקים שעלולים להיות בפנים, כגון אבנים בכליות. הבועות גורמות לשינויי לחץ בנוזל שבתוך העצמים הללו, מה שגורם להם להתפרק לחתיכות קטנות יותר ולעבור מחוץ לגוף באופן טבעי. גלי הלם הם סוג של גל מכני שיכול להיווצר על ידי פיצוצים, רעידות אדמה ומקורות אחרים. הם יכולים לשמש כדי לשבור אבנים בכליות וסוגים אחרים של חסימות כליות. גלי הלם ידועים גם כגלים אקוסטיים. זוהי צורת אנרגיה שיכולה לשמש לפירוק אבנים בכליות או סוגים אחרים של רקמת כליה. גלי הלם הם גלי קול שנדחסו במידה גבוהה. הם משמשים לטיפול במצבים רפואיים שונים. גלי הלם יכולים לשמש כסוג של טיפול במצבים כמו אבנים בכליות, אבני מרה וסוגים מסוימים של מחלות לב. הם משמשים גם לפירוק קרישי דם במוח ולסייע בהפרעות נוירולוגיות אחרות.

גלי הלם הם סוג של גל קול שיכול לשמש לטיפול במצבים רפואיים שונים

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של גלי הלם הוא גלי הלם ממוקדים. אלה משמשים לטיפול בסוגים רבים ושונים של מצבים, כולל: גלי הלם משמשים לטיפול במצבים רפואיים שונים, טיפול דלקת בגידים באמצעות גלי הלם, כגון דליות, טחורים ורידי עכביש. גלי הלם גורמים לגל לחץ שעובר בגוף. הם פועלים בכך שהם גורמים לרקמה הפגועה להתכווץ וליצור רקמה צלקת. גלי הלם מופעלים בדרך כלל עם מכשיר הנקרא lithotripter שמונח על העור מעל אזור הטיפול. המכונה מייצרת גלי הלם על ידי שליחת זרם חשמלי דרך בדיקה שנמצאת במגע עם העור. גלי הלם נוצרים על ידי גל לחץ אקוסטי המועבר דרך הרקמה. גלי הקול גורמים לקריסת בועות מיקרוסקופיות ברקמה וליצור אפקט מכני. גלי הלם משמשים לטיפול במצבים שונים כגון סרטן, אבנים בכליות ובקעים. השימוש בגלי הלם לטיפול בגידולים סרטניים הוצע לראשונה על ידי ד"ר ולדימיר פולסון בשנת 1927. הוא השתמש בהם כדי לטפל בגרורות בעצמות מסרטן השד בחולדות. גלי הלם הם סוג של לחץ מכני. הם נוצרים על ידי האצה מהירה של עצם, כגון בוכנה בצילינדר. גלי הלם יכולים לשמש לטיפול במצבים רפואיים רבים, כולל בעיות כלי דם ולב. הטיפול משמש גם לאזורים שקשה להגיע אליהם בטיפולים אחרים, כמו המוח או אזור האגן.

מומחית לטיפול בברכים ד"ר רויטל מלאכי
מומחית לטיפול בברכים ד"ר רויטל מלאכי

ד"ר רויטל מלאכי, מייסדת המרכז לטיפול בברכים והחלפת מפרק ברך, מגיעה עם ניסיון עשיר של למעלה מ- 10 שנים בהם היא טיפלה בהצלחה במאות מטופלים ומטופלות. טיפול באנשים תמיד משך אותי, בחירת המקצוע הגיעה ישירות מהלב!

המרכז להחלפת מפרקים

אם אתם עומדים לעבור ניתוח להחלפת מפרק,
חברת איימיס מציעה לכם את שירותי מחלקת הניתוחים האורתופדיים,
הכוללת אפשרויות טיפולים כירורגיים ברמה גבוהה, אותם מבצעים מומחים בעלי מוניטין רב,
מארצות הברית, אירופה ישראל.

למה לבחור באיימיס לניתוח החלפת מפרקים?

שלחו לנו הודעה

פוסטים נוספים:
ביטוח בריאות: מדריך מקיף

ביטוח בריאות ממלא תפקיד חיוני בהבטחת גישה לשירותי בריאות איכותיים והגנה על אנשים מהנטל הכספי של הוצאות רפואיות. בין אם באמצעות תוכניות בחסות המעסיק, תוכניות ממשלתיות או פוליסות ביטוח בריאות פרטיות, כיסוי בריאות הולם חיוני לשמירה על רווחתו ושלוות הנפש.

ניצחון על הכאב: איך כוח ההתחדשות יכול להפוך אתכם לבריאים יותר

במהלך הנשים, אנחנו מחפשים כל הזמן דרכים כיצד להתמודד עם כאב ולהתגבר, כמה שיותר מהר, על מנת לאפשר לעצמנו לחזור בהקדם לשגרה ולהיות בריאים וחזקים יותר. המטרה שלנו היא לא למצוא פתרון לכאב בשביל לדעת איך לחיות איתו ולצידו, אלא להתגבר עליו, כך הוא ייעלם מחד ומאידך, נצא מהטיפול מחוזקים ונוכל לתפקד בצורה סדירה.

התניידות נכונה עם הליכון בגיל מבוגר

בחברה המזדקנת של ימינו, שמירה על ניידות ועצמאות היא קריטית למבוגרים, במיוחד לקשישים ובמיוחד לקשישים בשיקות לאחר ניתוח מפרקים. אתגרי הניידות בגיל מבוגר יכולים להשפיע עמוקות על איכות החיים, להוביל לאובדן עצמאות ואף להשפיע על בריאות הנפש ועל תוחלת החיים. מאמר זה שואף להאיר את החשיבות של שימוש בהליכון מיוחד המיועד למבוגרים ולמשוקמים. אמצעי עזר זה לניידות אינו רק כלי אלא קו חיים המספק יציבות, תמיכה ובטחון למשתמשים בהם. מידע זה פותח את הדלת להבנת מגוון ההליכונים הקיימים, יתרונותיהם וכיצד לבחור אחד שמתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים. באמצעות מאמר זה, אנו שואפים להעצים מבוגרים המתמודדים עם אתגרי ניידות בידע ובהדרכה כדי לשפר את יכולת ההתניידות שלהם,ואת רווחתם הכללית. 

השפעת עודף משקל והשמנה על סיכונים כירורגיים ותוצאות בהחלפת מפרקים

ניתוח החלפת מפרקים הוא הליך נפוץ עבור אנשים הסובלים מניוון או נזק למפרקים. עם זאת, ההשפעה של עודף משקל והשמנה על הסיכונים והתוצאות של ניתוח החלפת מפרקים היא דאגה משמעותית שיש לטפל בה. מאמר זה נועד לחקור את ההשפעה של עודף משקל על סיכונים ותוצאות כירורגיות בהחלפת מפרקים, תוך הדגשת החשיבות של ניהול משקל באופטימיזציה של תוצאות המטופל.

מניעת כאבי קרסול: הגנה על מפרק כף הרגל שלך מפציעות

כאב בקרסול יכול להשפיע באופן משמעותי על הניידות ועל הפעילויות היומיומיות שלך. בין אם אתה ספורטאי, חובב כושר או סתם מתנהל בשגרת היומיום שלך, חיוני לנקוט באמצעי מניעה כדי להגן על מפרק כף הרגל שלך מפציעות. פציעות בקרסול עלולות להתרחש מסיבות שונות, כולל פעילויות הקשורות לספורט, תאונות, או אפילו נעילת הנעלה לא תקינה.

מה תפקידו של אורטופד לפציעות ספורט?

אורטופד ספורט הוא רופא אשר מתמחה בביצועים בתחום הספורט, מניעת פציעות, החלמה במקרה של פגיעה ופרוטוקול טיפולי. הפציעות יכולות להיות בשריר ובשלד כאשר ספורטאים, מכל הענפים, חשופים יותר לפגיעות כשכל ספורט מביא איתו סכנות שונות. התנהלות נכונה לפני האימון יכולה להפחית סיכונים וטיפול נכון ומהיר יכול להוביל לשיקום טוב שמאפשר לחזור לאימונים.

053-3528218
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!